eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji ! › Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
  • Data: 2012-11-23 12:25:55
    Temat: Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 11:38:51 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Witaj Adam
    > Świat jest mały.
    > Szukaliśmy ostatnio z kumplem autka 4*4
    > Przeglądamy allegro, autko jesty fotki oglądam a tam w tle domek jakis znajomy i
    piesek chyba był. Patrzę, patrze i załapałem.

    He he - no, byl piesek - on zawsze pozuje. Marketing musi byc :P

    > Nazwa uzytkownmika i wątpliwości rozwiane;))
    > Ale auto kumpel kupił w Chojnicach.

    Moje poszlo blisko - w okolice Nysy :) Zadnego problemu ze sprzedaza - pierwszy
    klient sie rozmyslil, drugi przyjechal 3h po pierwszym i nie mial zadnych zastrzezen
    :-) 10 dni na allegro i sprzedany :)
    pozdr.

    --
    Adam