  • Data: 2009-03-21 21:49:45
    Temat: Re: A kto buduje bez kredytu?
    Od: MalyMJ <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kto jeszcze buduje bez kredytu?
    > Ile lat?

    ja :) powiedzmy ze 4 rok

    2002 dzialka
    2003 ogrodzenie
    2004 fundament
    2005 stan surowy otwarty

    do tej pory wydalem 151646 zl - mam wszystko spisane

    dom 200m z piwnica (28m) i garazem - 40km od DC

    zatrudniani ludzie: sporadycznie do pomocy drugi murarz i pomocnik
    (pierwszym byl ojciec i ja), ciesla, tynkarz, hydraulik, glazurnik,
    stolarz (schody , podlogi)

    za 3 miechy sie przeprowadzam akurat na chwile przed narodzinami
    trzeciego czlonka rodziny :)

    pozdrawiam wszystkich ktorzy sie zastanawiaja czy dadza rade :) - dacie

    MJ