  • Data: 2009-03-21 21:31:48
    Temat: Re: A kto buduje bez kredytu?
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gq3jhd$tvt$1@news.interia.pl...

    > Wiesz Adam, 5 lat temu koszty budowy byly jednak zupelnie inne, nie mowiac
    > o cenach dzialek. Poza tym nie kazdy ma potrzebe posiadania salonu
    > wiekszego niz niejedno mieszkanie w bloku, 5 sypialni i 3 lazienek. Po
    > sasiedzku mam domek w okolicach 100m2, ktorego koszt budowy zamknal sie w
    > 140tys, do tego dzialka 12tys zl (w roku 2000). Jak widzisz, cena wcale
    > nie jest jakas z kosmosu, tylko zupelnie realna, na te kilka lat wstecz.
    > Co do samego kredytu, ja sie wspomoglem. Moglem olac banki, ale budowalbym
    > kilka lat dluzej i w tym czasie musialbym wynajmowac mieszkanie. Koszt
> [...]
    U mnie koszt całości jest niemal 2 razy większy.
    Salon tylko 30m, koleżanka żony ma mniejsze mieszkanie.
    Ceny w 2004 były nieco niższe, to fakt.
    Poza tym 5lat budowy, nie znaczy 5 lat zarobków.
    Ja mieszkałem u teściów, więc mogłem trochę poczekać.
    Gdybym miał płacić za wynajem, to napewno bym wolał
    spłacać kredyt bo lepiej spłacać własny dom, jak komuś
    kabze nabijać.
    Ale skoro mogłem poczekać to zapłaciłem ile zapłaciłem,
    a tak to w banku zostawia się zwykle 2 razy więcej.

    Pzdr
    J23