  • Data: 2012-03-05 14:42:44
    Temat: Re: A moze cos takiego zamiast szarpac sie z fahofcami?
    Od: "budokan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możliwe możliwe. Zależy jednak od lokalizacji i... właśnie oszczędności na
    > robociźnie.

    Tak jest. Dodam jeszcze, że na działkę wydałem 110tyś. choć mogłem
    "zaoszczędzić" kupując działki nieopodal (w cenach 70-80tyś.), gdzie spływa
    cała woda podczas opadów ;/ oraz podcięgnięcie wody/prądu/gazu/kanalizacji
    kosztowało by duuuużo więcej niż do mojej. Więc na działce nie warto
    oszczędzać, potem się zapłaci więcej za media, dużo więcej. U mnie odległość
    wszystkiego od domu to ok. 5m. Trzeba wiedzieć kiedy oszczędzać i na czym.

    Najlepeiej kupować materiały w hurtowniach budowlanych, gdzie można
    porozmawiać ze sprzedawcą jak z kolegą ;) i zawsze zniżkę da sporą. Pozatym
    internet, allegro i oszczędzamy kupę kasy. Z głową.