  • Data: 2012-03-05 18:23:01
    Temat: Re: A moze cos takiego zamiast szarpac sie z fahofcami?
    Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najlepeiej kupować materiały w hurtowniach budowlanych, gdzie można
    > porozmawiać ze sprzedawcą jak z kolegą ;) i zawsze zniżkę da sporą.
    > Pozatym internet, allegro i oszczędzamy kupę kasy. Z głową.

    to wszystko jest oczywiste, ale łatwo nie doszacować...
    ot chociażby liczysz glazurę do łazienki powiedzmy po 50 pln za metr,
    dodajesz trochę na dodatki, a potem się okazuje, że te dodatki, czyli folia
    w płynie, taśma narożna, klej, pędzle, packi, szpachelki, maszynka do cięcia
    płytek, narożniki, fugi, silikony i bóg wie co jeszcze wychodzi jeszcze
    ponad drugie tyle... i tak ze wszystkim czego się nie dotkniesz na budowie,
    faktury nie mieszczą mi się w najgrubszy segregator...
    teraz np. robiłem sufit podwieszany w maleńkiej sypialni, policzyłem
    przedtem z grubsza koszty jakieś płyty profile, farbę, światełka i wyszło
    jakieś 600 pln, zaokrągliłem do 1000 na inne pierdoły, teraz po skończeniu
    patrzę w rozpiskę (specjalnie robiłem dokładnie) a tam stoi jak wół 1947,72
    PLN... a niby doświadczenie z budowy już mam... :-)

    pozdrawiam
    s_13

    pozdrawiam
    s_13