  • Data: 2014-03-10 13:23:43
    Temat: Re: A moze w solary na grzanie wody ??
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 11:48:41 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:

    > Wysteruj teraz tym samym sprężarkę inverterową, obroty w zależności od
    > temperatury czynnika/ośrodka, procedury reversu czy defrosta żeby sprężarki
    > nie rozwalić... Powodzenia.

    Po co w pompie ciepla do grzania CWU sprezarka inwerterowa? Wystarczy zwykla
    ktora sie steruje on/off. Podstawowe zabezpieczenie to czujki cisnienia ktore
    wylaczaja sprezarke po przekroczeniu alarmujacych wartosci i czujki
    temperatury. Sam bym taki sterownik napisal na byle czym bez najmniejszego
    problemu. Tylko nie wiem czy jest sens bawic sie w przerabianie czegos za
    1k pln co mozna kupic za 3,5k "out of the box", a w co trzebaby wpakowac
    duzo czasu, a dodatkowo trwalosc tego w porownaniu do gotowego wyrobu
    pewnie bylaby znacznie nizsza.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.