  • Data: 2014-03-10 19:05:57
    Temat: Re: A moze w solary na grzanie wody ??
    Od: tomas <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2014 18:43, Adam pisze:

    > 30 pln / mc. Caly rok pazdziernik-pazdziernik w tym roku wedlug szacunkow
    > zamkne w kwocie 2300 pln.

    > W zeszlym roku wydalem 1800 na sezon zimowy i 2500 na caly rok.
    > Sezon wczesniej - podobnie.

    > Jasne - Ty wiesz ile bym wydal lepiej odemnie :D
    > Wlasnie koncze grzac pompa ciepla trzeci sezon.
    > pozdr.

    2500 to trochę dużo...Ja palę węglem a drzewo mam z działki więc w tym
    sezonie zimowym około 1000zł za węgiel.
    W moim przypadku więc bezsensu było by montować pompę.Jak ktoś ma
    dostęp do taniego opału to też raczej pokusi się na solary oczywiście
    z dofinansowaniem.U mnie w mieście dużo osób się nie pokusiło na te 75%
    dofinansowania bo po prostu była za słaba polityka informacyjna.
    Niech dalej palą śmieci latem....