  • Data: 2022-10-13 21:51:47
    Temat: Re: A nie mówiłem.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 13 października 2022 o 20:49:50 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    >?
    > Chcesz konkretny rok, miesiąc, dzień i godzinę.

    Bez zegarmistrzowskiej precyzji. Zakres 5 podaj.
    >To nie wiem. Może lepiej przyjąć inny wskaźnik taki jak w 2007 kiedy metr kwadratowy
    kosztował tyle ile wynosiła >przeciętna wypłata. Według tego wskaźnika za przeciętna
    wypłatę można w Piekarach śląskich kupić 2 metry kwadratowe <mieszkania. Słaby
    interes z mieszkaniem zrobiłeś. Jak kupowałeś uncja złota kosztowała ~500 złotych.
    Dzisiaj 8500 >złotych.
    Pomijasz że od ćwierć wieku już prawie tacy jak Ty płacą mi za wynajem pi razy drzwi
    połowę najniższej krajowej MIESIECZNIE
    >Wyobraź sobie sytuację że wybucha wojna. Ktoś kto wtedy zainwestował równowartość
    twojego mieszkania w <>złote >monety o małych nominałach ma za co uciec, kupić
    jedzenie. A tobie rakieta rozwaliła mieszkanie i nie masz nic. Że >niemożliwe?
    Popatrz na Ukrainę.
    Dasz radę policzy ile tych złotych monet w małych nominalach mogłem kupić dzięki
    kasie która co.miesiacc płacą mi tacy jak Ty?