    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A u mnie obudziły się duchy z przeszłości !!!!
    Date: Sat, 30 Sep 2017 23:40:05 +0200

    > Właśnie chcę tak zrobić. Co wyjdzie to wyjdzie. Powiem mu tylko, że
    > zgłaszam i nic od niego nie chcę. Chcę tylko żeby przed sądem odpowiedział.
    > Pytanie ile wynosi przedawnienie. 10 czy 15?
    > To było zwykłe oszustwo. Nawet nie fuszerka.

    Obawiam się, że niewiele tak zdziałasz. Możesz spróbować inaczej, od
    strony bezpieczeństwa. Miałem kiedyś podobny przypadek, choć branża
    inna. Nie dało się dogadać do momentu, w którym mogłem udowodnić
    zagrożenie zdrowia, wtedy rozmowa stała się zupełnie inna.
    Wszelkiej maści organy są niezwykle uczulone na tego typu doniesienia.
    Uważaj tylko, żeby nie skończyło się to dla Ciebie dużą inwestycją w
    komin :)

    Miłego.
    Irek.N.