  • Data: 2017-10-01 10:57:37
    Temat: Re: A u mnie obudziły się duchy z przeszłości !!!!
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 1 października 2017 10:18:58 UTC+2 użytkownik Tornad napisał:
> [...]
    tylko dlatego, ze kwit jest potrzebny, bo tam sie nic nie dzieje.

    > Ten przypadek mnie zainteresowal ale niejako z drugiej strony medalu. Otoz nie
    > wiem kto, kiedy i w jakim celu zarzadzil coby te kwasowki w kominy wstawiac.

    ale tornad no weź... Wkłady sie pojawiły gdy zmienił sie opał - zamiast gorących
    spalin z węgla mamy chłodne spaliny z gazu. A zanim nastały piece kondensacyjne duza
    czesc wody kondensowala sie w kominie. Dlatego rura. A kondensat jest kwasny to i
    rura z kwasówki.
    Nawet gdy piec jest kndensacyjne to pewna czesc wody w kominie sie pojawia.

    http://www.kominek.org.pl/upload/articles/2100/baner
    /komin28-850x450.jpg

    b.