  • Data: 2017-10-01 10:18:57
    Temat: Re: A u mnie obudziły się duchy z przeszłości !!!!
    Od: Tornad <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 1 października 2017 01:52:31 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
> [...]
    dlatego, ze kwit jest potrzebny, bo tam sie nic nie dzieje.

    > I to jest zagadka.

    Ten przypadek mnie zainteresowal ale niejako z drugiej strony medalu. Otoz nie
    wiem kto, kiedy i w jakim celu zarzadzil coby te kwasowki w kominy wstawiac.
    Ja mam chalupew wybudowana w latach 20-tych. Komin był wybudowny tradycyjnie
    z cegly z otworem na pol cegly czyli około 15 x15 cm. I od wewnątrz iż zewnątrz
    otynkowany.
    Do niego podlaczony był piec kaflowy, piec dom piecczenia chleba, kuchnia z
    bratrura i miał jeszcze dodatakowy wlot na podlaczenie kozy lub trociaka.

    Co roku przychodzil kominiarz, przepucowal, wzial niewielkie pieniadze, wypil
    kielicha i ten komin nadal stoi w calkiem dobrym stanie technicznym.
    A tu teraz wprowadzono jakies nowe wymagania kominowe...
    Twój kominiarz ten Twój komin czyscil i jak czytam zadnych, poza tym, ze
    budowlaniec tej drogiej, wykonanej ze stali nierdzewnej "duszy", Ci w tym
    kominie nie zainstalowal, wad tego komina nie widze.

    To wygląda troche tak jak było w Hameryce. Zarzadzili, ze pacjenci powinni być
    badani na poziom cholesterolu.. Ten poziom ustalony był na 240 mg. Ale firmy
    farmakologiczne jakos wymogly na komisjach aby ten poziom zmniejszyć. I
    ustawowo zmiejszono go z dnia na dzień do poziomu 200 mg. Czyli z dnia na dzień
    iles milionow ludzi zakwalifikowano jako chorzy. I kilka milionow ludzi
    zmuszono do zakupu dość drogiego medykamentu ten poziom obnizajacego. Lekarstwo
    to musza zazywac już do końca zycia.

    A jakiś niezależny lekarz opublikowal dane statystyczne, ze ludzie, którzy maja
    wyższy holesterol zyja znacznie dluzej.

    Tak, ze być może tu również to prawo socjologiczne zadzialalo. Firmy
    produkujące kwasowke z dnia na dzien zyskaly tysiace klientów do ich zakupu.
    A one moim i zgodnym z tradycja budowlana zdaniem, w ogole potrzebne mogą
    nie być.
    Ale pogon tego oszusta. Jak wzial pieniadze a umowy nie dotrzymal to trzeba
    takich uczciwości uczyc. Tyle, ze boje się aby Ci potem ktoś okien w domu nie
    powybijal albo innego disastera nie zafundowal.
    Bedziesz musial zalozyc w oknach solidne kraty. Najlepse sa za stali
    nierdzewnej...

    Pzdr
    Tornad
    Pzdr