eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA wlasnie ze ta grupa. Projektor gombao albo jak kto woli w pieciu smakach. › Re: A wlasnie ze ta grupa. Projektor gombao albo jak kto woli w pieciu smakach.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 28 Jun 2016 13:47:37 -0700 (PDT)
    Subject: Re: A wlasnie ze ta grupa. Projektor gombao albo jak kto woli w pieciu
    smakach.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A Twoj dziadek spod Sosnowca stracil chujem odrzutowca. Wracajac o tematu Sabotaz z
    Szwarcenegerem obejrzany. Ciekawe wrazenie przy trzy metrowym obrazie. Nadali w
    przyzwoitej jakosci. Dopiero przy duzym ekranie widac marnosc nadawania telewizji
    naziemnej. W dobrej jakosci nadaja troche reklam. Wiadomosci masakra, zwlaszcza w
    studio gdzie z zielonym albo niebieskim tlem miksuja ludzi. Masza i niedzwiedz w
    dobrej jakosci ale jak wielce szanowanego koziolka Matolka prawdopodobnie w
    rozdzielczosci telewizji analogowej puscili to usiasc i plakac. Przelaczalem troche
    na Bonda. Bonda zrekonstruowali cyfrowo i momentami obraz byl kinowy. Ogolnie nadaja
    w bardzo woskim pasmie i to na duzym ekranie widac. Ogolnie jestem zadowolony.
    Oczywiscie nie wiem jaka bedzie trwalosc lampy, trwalosc matrycy. Nie wiem czy sie
    nie popsuje dwa dni po gwarancji. Ale juz wiem ze na telewizor sie patrzy a z
    projektora oglada. Jutro bede rzezbil zeby tablet i komputer po wifi podlaczyc. Niusy
    na przekatnej 3 metry to bedzie cos.