    From: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ALARM i jego zaprogramowanie
    Date: Mon, 18 Jul 2011 10:05:44 +0200

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:ivvima$ijk$1@opal.futuro.pl...

    > Zaprogramowałem sobie kilka stref i teraz jestem ich niewolnikiem :-)
    > Chyba wywalę te ustawienia do diabła i zostawię parter na 1 strefie i albo
    > wszystko będzie off albo armed.
    > Teraz trzeba sprawdzać czy można wejść tu czy tu, bo zaraz dzwoni Security
    > :-)

    Wszystko zależy od funkcjonalności budynku i przyzwyczajeń mieszkańców. O to
    właśnie chodzi by nie być niewlonikiem jakiegoś systemu. Jeżeli parter jest
    funkcjonalnie odrębny i "odcięcie" go na noc nie przysparza trudności to
    może być odrębną strefą. Być może warto utworzyć jedną strefę z parteru i
    garażu, jeżeli na codzień garaż jest używany chociażby jako trakt
    komunikacyjny i sam garaż jako odrębna strefa jest uciążliwy. Sterfa ma sens
    tam gdzie obiekt lub część obiektu ma jakąś niezależną funkcjonalność lub
    nie jest na codzień używany (np rzadko używana piwnica czy strych z odrębnym
    wejściem, magazyn, jakieś pomieszczenia gospodarcze, wolnostojący garaż)
    Tworzenie stref na równolegle używanych częściach obiektu skuktuje albo
    męczącą upierdliwością systemu, albo tym że część systemu nie będzie
    uzbrajana wtedy gdy powinna.
    --
    Jackare