  • Data: 2015-12-22 11:49:12
    Temat: Re: APF - gdzie powinny być umieszczone?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 23:55:35 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    zabezpieczen kolejnego stopnia np. 16A jest 3 czy 33. Dla kazdego bedzie to
    selektywnosc 16 do 25A.

    > Wybacz, ale czasami wątpię czy masz coś wspólnego z projektowaniem
    > instalacji elektrycznych :)

    nie wątpie ze wątpisz bo mimo tłumaczenia upierasz sie przy błędnym rozumowaniu.
    Czyli tematu do konca nie chwytasz.
    Zmniejszenie ilosci zabezpieczen jakie proponujesz w zaden sposób nie poprawia
    sytuacji - poprawa by była gdyby dac własnie wiekszą ilosc zabezpieczen bo wtedy
    mozna dac je mniejsze.

    Ty proponujesz w uproszczeniu: 25 główne (takie jest i tyle, nie kombinuj ze
    zwiekszeniem mocy) a potem 16 na kazdą faze by pracowały na granicy wyłączenia by
    jego czas był krótki.(oswietlenie pomijam bo nieistotne w tym kontekscie)

    A ja proponuje rozbic układ na wiecej bezpieczników -wtedy moge dac 10A nawet i 50szt
    i mam selektywnosc zapewnioną z palcem w d...

    Wiec nie MNIEJ bezpieczników, a wiecej.

    > Najlepiej jest jednak zamówić moc powyżej 17,25kW. Wtedy mamy
    > zabezpieczenie główne 32A

    to jest nieco chore zamawiac wiecej mocy (niepotrzebnej) dlatego ze sie nie potrafi
    dobrac bezpieczników

    b.