  • Data: 2016-06-23 15:01:17
    Temat: Re: Adam gdzie rezerwowales nocleg w Gruzji?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.06.2016 14:34, Maniek4 wrote:
    > Slusznie. Ja moze jutro albo za tydzien na weekend jade na Mazury
    > posiedziec w kajaku i do switu na pomoscie. Nie brzmi to w bufoniastym
    > towarzystwie tak egzotycznie jak Mauna Kea, ale co tam. Po sezonie pracy
    > nic nie robi lepiej jak siedzenie w gluszy.

    Polskie klimaty są niesamowite. Mam wrażenie, że coraz bardziej docenia
    się to co mamy u siebie.

    > Niestety z czasem sie robi za daleko, albo sie nie da w ogole.

    No tak. Na Sardynię samolotem było duuużo taniej.

    > Moi znajomi zrobili sobie wycieczke do Rzymu. Zarezerwowali hotel,
    > wsiedli w samolot i wyladowali po jakiejs godzinie. Zwiedzili wszystko
    > co kazdy turysta zwiedzic w Rzymie powinien. Ktoregos wieczora przy
    > piwku stwierdzili, ze we Wloszech juz byli. :-)

    LOL
    Ja mawiał pewien Włoch - Genue można zwiedzić w tydzień, na Florencję
    wystarczy miesiąc a na Rzym nie starczy całego życia.

    > W zeszlym roku w okolicach Sycylii zrobilo sie niebezpiecznie. Od Rzymu
    > na polnoc jeszcze calkiem normalnie. W tym roku jeszcze nie wiem. Moze
    > pozniej doope rusze i sie przekonam blizej jesieni.

    Obawiam się, że lepiej już nie będzie długo...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info