    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Adam jak Twoje zuzycie energii?
    Date: Tue, 28 Feb 2012 11:44:16 +0100

    > Ja luty zamykam ilością ok 690 kg węgla, gdzie przez ok dwa tygodnie
    > średnie dobowe temperatury trzymały się na poziomie ok -20 stC.
    > W innych miesiącach - przy temp minusowych jednocyfrowych - spalam ok
    > 500 - 550 kg, zatem zużycie opału przez mrozy wzrosło mi o jakieś 20 - 30
    > procent.

    Heh, no Robercik widzę, ze jedziemy na tym samym wózku, zużycie bardzo
    podobne.

    A i do Adama mam prośbę, śledzę Twoje poczynania z zużyciem PC
    i chciałbym poprosić o namiary na firmę, która może wykonac kompletną
    instalację
    co by się sprawowała jak u Ciebie najlepiej z tej samej firmy PC.
    Wiem, ze sam większość robiłeś, ale może i ta firma od której masz PC
    moze wykonać podłączenie i uruchomienie, rozkopanie działki pod rury to nie
    problem, gorzej z podłączeniem i odpaleniem
    tego ustrojstwa :)

    Montowana ma być PC w Raciborzu więc w Twoich okolicach.

    pozdrawiam
    AT