  • Data: 2012-02-29 19:14:44
    Temat: Re: Adam jak Twoje zuzycie energii?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-02-2012 o 09:12:59 <z...@g...com> napisał(a):

    > Ja się chwilowo wyleczyłem z pompy ciepła ...
    >
    > http://forum.muratordom.pl/showthread.php?156154-exp
    resssem-%29

    > Szczerze mówiąc podane przez Panią koszty CO I CWU trochę mnie ostudziły
    > :(

    Faktycznie, za 7 mies CO i CWU 4tys na dom 150m2 to wg mnie dużo, ja mam
    tylko trochę
    lepiej ocieplony ale grzeję prawie 230m2 i na gazie w tym samym roku co
    ona czyli 2010/11
    wyszło mi 4tys ale dochodzi do tego jeszcze gotowanie na gazie.
    Na ścianach mam 15cm (ona 12) w skosach mam 25 ale na płaskiej częsci
    poddasza tylko 20.
    Dopiero na tą zimę dołożyłem (zdązyłem przed mrozami :) na płaskiej części
    (90m2) jeszcze 20cm
    i czuję wyrażną poprawę na poddaszu. Te 90m2 dodatkowo docieplone robi
    swoje.

    --
    Pozdr
    JanuszK