  • Data: 2021-12-20 22:17:24
    Temat: Re: Agregat prądotwórczy Proton 3
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 20 grudnia 2021 o 21:09:22 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Chciałem kupić diesla, ten Proton 3 z tematu wątku to diesel.
    > Na szczęście miałem farta i nie dało się go zamówić.
    > Pogadałem z praktykiem i rozwiał moje wątpliwości.
    > Musiałbym rotować bańki z paliwem aby agregat był przez cały rok w
    > "gotowości bojowej" - ON bez polepszaczy szybko się degraduje. Półroczny
    > ON w zbiorniku zostawia już szlam.
    > Ja tego agregatu najchętniej bym w ogóle nie używał - lubię mieć "spokojną
    > głowę", dlatego go kupiłem.
    > Nie mam zamiaru z niego zasilać maszyn rolniczych na polu, miksokreta czy
> [...]
    Czyli wyślij tak że sprzedawca nie miał diesla i miałby problem z zamówieniem. A miał
    na stanie benzynowej ewentualnie w hurtowni w której się zaopatruje są dostępne od
    ręki. To wymyślił że paliwo po pół roku się psuje i będziesz miał z tym problemy. Jak
    by miał same diesle to by wykombinował że benzyna się psuje bo zawiera jakieś
    bioskladniki które się wytrącają. I jak tu nie przyznać racji temu co wymyślił że
    handel istnieje tylko dlatego że na Ziemi co 12 sekund rodzi się frajer.