  • Data: 2010-05-27 16:15:16
    Temat: Re: Agregat prądotwórczy - jeszcze raz do praktyków
    Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odpowiadam sam sobie, bo może się komuś przyda.
    Ostatecznie kupiłem Endress ESE 3000 P.
    AVR działa, ale nie jest jakoś nadmiernie szybki i przy
    załaczaniu/wyłączaniu odbiorników występują skoki napięcia.
    Nie mam odpowiednio szybkiego przyrządu pomiarowego, który by to
    zarejestrował w Voltach, ale żarówki w takich momentach wyraźnie migają.
    Agregat nie jest tak głośny, jak się obawiałem. Przy obciążeniu zaczyna
    chodzić głośniej ale nie jest głośniejszy od kosiarki. Na luzie burczy w
    miarę cicho.
    Ma kółka i w razie czego można go zaturlać bez noszenia, gdzie trzeba.
    Endress ma własną fabrykę w Chinach, ale powiem, że jakość wykonania jest na
    przyzwoitym poziomie.
    Zbiornik na paliwo mieści 15 litrów, co jest (przynajmniej dla mnie) dużym
    plusem.
    Czajnik 2200 W gotuje wodę bez problemu, działają też wszystkie
    elektronarzędzia z młotem 1100 W włącznie.
    Jak sprawdzę spawarkę inwerterową, to napiszę, co i jak.
    Pierwsze wrażenia pozytywne.
    Jacek