  • Data: 2015-01-26 13:54:21
    Temat: Re: Agrest, usychają liście jakiś oprysk ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "user" <b...@d...com> wrote in message
    news:ma3m1n$r37$1@node1.news.atman.pl...
    > Mam dwa dwuletnie małe krzaczki agrestu białego i czerwonego kupionego
    > w Leroy Merle. Krzaki owocują ale liście obumierają, końcówki gałązek są
    > jakieś zczerniałe. Możecie polecić jakiś preparat który to zatrzyma ?

    Jak sam widzisz po odpowiedzi Dirko, grupa ta jest pełna "dowcipasów"...

    Myślę że najlepiej zrobisz jak sam poszukasz wiarygodnych artykułów
    na temat uprawy agrestu/porzeczek i porównasz zdjęcia z tych artykułów
    ze swoimi roślinami aby zdiagnozować swój problem i wybrać leczenie:
    http://poradnikogrodniczy.pl/choroby-agrestu-i-porze
    czek.php
    http://www.wymarzonyogrod.pl/pielegnacja-ogrodu/ochr
    ona-roslin-szkodniki-i-choroby-roslin/agrest-choroby
    -i-szkodniki-agrestu,14_2258.html
    http://www.farmer.pl/produkcja-roslinna/inne-uprawy/
    zwalczamy-choroby-grzybowe-czarnej-porzeczki-i-agres
    tu,51736.html

    Nie zrozum mnie źle: nie jestem żadnym znawcą ogrodnictwa, te trzy
    linki podaję Ci za wyszukiwarką google mimo to sądzę że tam znajdziesz
    więcej informacji na temat agrestu niż kiedykolwiek na tej grupie...