  • Data: 2012-03-09 09:56:13
    Temat: Re: Akumulator do domowej wkrętarki
    Od: "Hals" <u...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Dobry pomysł ale nie mam takiego starego laptopa.

    Nie potrzebujesz laptopa, tylko baterię - dostępna za 5.- pln z Allegro.
    Ale faktycznie, jeżeli masz taką drogę rozumowania, to nie bierz się za
    przeróbkę na Li-Ion, bo one mają ścisły reżim ładowania i mozesz spowodować
    wybuch.
    Bo zwykłą ładowarką lepiej ich nie ładować.
    Kup najtańszą wkrętarkę z akku Li-Ion i po sprawie.

    Hals.