    From: yarecky <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ale powiem wam lepszy numer
    Date: Wed, 30 Mar 2011 22:49:48 +0200

    W dniu 2011-03-30 14:55, robercik-us pisze:
    > Już mi się przejadło to mieszkanie w mieście... Tu, na wsi jest więcej
    > znajomych, niż tam - w mieście, a mieszkałem tak w aglomeracji śląskiej
    > kilkanaście lat, jak i w Krakowie - parę ładnych latek. Tam jest się
    > anonimowym Kowalskim, tu... sąsiadem i to jest fajne, jak ludzie
    > życzliwi oczywiście :-)

    Zgadzam się z Tobą w 100%. Warunek wyprowadzki za miasto jest jeden -
    musi to być świadoma decyzja.
    Życie na wsi niesie pewne utrudnienia - konieczność posiadania dwóch
    sprawnych samochodów, obowiązki w/przy domu, zimowe kłopoty na
    drogach... ale to niewielkie niedogodności w zamian za bliskość z innymi
    ludźmi i nieograniczony dostęp do natury.
    Wychodzimy też z Żoną z założenia, że dzieci nie należy trzymać pod
    kloszem - wręcz przeciwnie - należy je szybko wprowadzić między
    rówieśników. Nasza rola, aby wiedziały co dobre i złe, a kontakty z
    innymi dziećmi są nieodzowne i dobre.
    I tak oto mój starszy syn sadził dzisiaj "pyrki" z sąsiadami - uśmiech
    miał o zachodzie słońca tak szczery i szeroki, że i mnie się serce radowało.
    Współczuję tym, którzy trafili na nieprzyjazne środowisko traktujące ich
    jak intruzów, ale też i tym, którzy spodziewali się wiejskiej sielanki a
    teraz zmagają się z codziennymi trudnościami. Obie sytuacje wymagają
    duuużo pracy i samozaparcia.

    > pozdrawiam
    > Robert G.
    Pozdrawiam,