eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieArgumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f › Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
  • Data: 2020-04-05 20:49:00
    Temat: Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-05 o 18:02, Kris pisze:
    > Póki co nie chce mi się cytować więc przeczytaj swój pierwszy i trzeci post w tej
    dyskusji.
    > Wtedy napisz kto pierdoli od rzeczy

    Nie pierdol i nie odwracaj kota ogonem tylko zrób sobie kąpiel w wannie,
    a później zmierz czas jak długo kocioł będzie nagrzewał zasobnik i kiedy
    z podgrzewania CWU przejdzie do grzania CO.

    Na kotłach gazowych jako serwisant zjadłem zęby. Wielokrotnie się
    spotykałem z takimi problemami spowodowanymi przez niedouczonych
    instalatorów. Pozostawiali klientom stare bojlery poziomowe z podkową,
    które wcześniej z dobrym skutkiem współpracowały z kotłami węglowymi.
    Klienci wielokrotnie zrzucali winę na kocioł, że jest do kitu.
    Wielokrotnie pytali mnie jak ustawić kocioł, żeby nagrzewanie zasobnika
    nie trwało kilka godzin, bo w domu zimno. Wymiana zasobnika na
    odpowiedni rozwiązywała ich problemy.

    Co ciekawsze im większa moc kotła tym dłużej nagrzewa taki zasobnik,
    ponieważ kocioł ma większą moc minimalną i przez to więcej taktuje.

    Jeżeli w domu masz podłogówki to możesz nawet nie zauważyć, że kocioł
    zamiast grzać CO to pierdoli się z zasobnikiem CWU przez kilka godzin, a
    przy tym mocno taktuje.

    Myślę, że już to sprawdziłeś i zrozumiałeś, że te Twoje 20 min. toś ot
    tak sobie pierdolnął z kapelucha. Tylko głupio Ci teraz przyznać mi rację.