  • Data: 2012-03-01 08:59:03
    Temat: Re: BOSCH GBH 3-28 DFR vs DRE
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja też brałem boscha DFR
    Jak dobrze pamiętam to DFR ma to co DRE plus wymienne uchwyty wiertarskie
    (SDS i zwykły)
    A ja kupowałem w firmie KONTAKT S.A. z Torunia.
    Solidna firma już parę rzeczy od nich mam, są też na alledrogo.
    A żadna za 200-300 zł. nie łupnie prawdziwym udarem tak jak bosch !!!
    Miałęm już 2 inne, i kupiłem jedną niemarkową (typu eurotek/ ferm czy inne),
    ludzie tam udar był tylko na instrukcji, bo w masyznie nic !

    Rafał