  • Data: 2011-04-02 10:16:20
    Temat: Re: Badania okresowe instalacji elekt. blok ,co jeśli...
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-01 16:44, Krzysztof 45 pisze:
    > No i jak to wygląda?
    > Sprawdza gniazdka czy napięcie dochodzi?
    > Czy obciąża instalację i sprawdza czy ściana się nie nagrzewa?
    > Dla czego pomijane są inne pomieszczenia?

    U mnie byla to kontrol azabezpieczen
    - bezpieczniki,
    - zerowanie
    - czas i prad (uplywnosc) potrzebne na uruchomienie roznicowki

    Wygladalo to tak, ze przyszedl facet - poklikal po bezpiecznikach (w tym
    przycisk "test" na roznicowce), wyslal asystenta do kuchni a pozniej
    lazienki. asysten z kolei wkladal jakies urzadzenie do gniazdek do
    ktorych normalnie mam podlaczana pralke i lodowke, urzadzenie to
    powodowalo "wywalenie" roznicowki. Jak wylatywala roznicowka, to
    asystenet wykrzykiwal jakies cyferki, ktore majster zapisywal na kartce.
    Na koniec sie podpisalem na protokole i sobie poszali.

    Przy okazji dowiedzialem sie ze moja roznicowka jest dosc "wrazliwa" i
    moglaby wyskakiwac ciut pozniej. Po tej sugestii przy najblizszej okazji
    wymienilem ja na inna, ale o takich samych parametrach wypisanych na
    obudowie i faktycznie ta nowa daje nam wiecej swobowy w korzystaniu z
    urzadzen w domu...

    Pozdro

    Maseł