eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBadania zagęszczenia i nośności dla zjazdu indywidualnego › Re: Badania zagęszczenia i nośności dla zjazdu indywidualnego
    From: Uśmiechnięta <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Badania zagęszczenia i nośności dla zjazdu indywidualnego
    Date: Sun, 23 Oct 2011 20:15:57 +0200

    Użytkownik "Robert G" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j80mm8$b3t$1@news.onet.pl...

    > Przyznam, że dość prymitywną metodą pozyskiwania znajomości posługuje się
    > ten urzędnik... :-).
    >
    > Ale ale...
    > Skoro kończysz dom, to chyba masz jakiegoś kierownika budowy?
    > Nie możesz jego spytać? Może on ma jakieś znajomości w tym urzędzie -
    > często tak bywa, bo to jest taki 'światek'. Może faktycznie nie
    > potrzebujesz tego kwitu, a to tylko widzimisię tego nachalnego samca z
    > urzędu...?
    >
    > Myślę, że nie ma co odpuszczać ot tak od razu, bo każde takie żądanie musi
> [...]

    Kier. bud. nic nie pomoże, bo wymóg badań był już w warunkach zajęcia pasa
    drogowego (ale nie lokalizacji bądź budowy zjazdu), a ja z powodów
    rodzinnych nie miałam możliwości odwołać się od tego postanowienia w
    ustawowym terminie.

    Myślałam, że sprawa zostanie zapomniana.

    A co do odbiorów to wiem, że załatwia to Nadzór Budowlany, ale ten właściwy
    dla mojej gminy wymaga zawsze papierów z ZDM o odbiorze zjazdu.

    W każdym razie dzięki za radę.