  • Data: 2011-01-23 23:44:05
    Temat: Re: Balkon
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sty, 00:18, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Eee... jak widac sa tarasy i tarasy :)
    > W tarasie drewnianym legary r wniez musza byc z egzotyka. I koszt tych legar w
    > przekracza koszt desek niestety :)

    Po co ? Miedzy deskami i tak zostawia sie niewielkie szpary wiec
    ewentualne wydluzanie sie legarow spowoduje conajwyzej ich minimalne
    poszerzenie. Moje kantowki maja juz ponad 3 lata, sa doskonale
    wysuszone, leza caly czas na zewnatrz. Nic sie z nimi nie ma prawa
    dziac. Belki z egzotyka to jakas kompletna pomylka IMHO. Przeciez te
    legary beda 2-3 x drozsze od samych desek. Jak dla mnie - zupelnie
    zbedny i niepotrzebny wydatek :)

    > Jesli bedziesz mial z drewna budowlanego, to pewnie... niech lezy :)

    LEGARY! A co za roznica, czy to drewno bylo uzywane na budowie czy
    przyjechalo prosto z tartaku ? ;-) Moje jest przynajmniej sprawdzone,
    przesezonowane, co sie mialo pokrzywic to sie juz dawno powykrzywialo,
    poskrecalo, ktore bylo slabe to sie polamalo i tak dalej :-)

    > Moi kumple jednak pieczolowicie odsniezaja, bo wydali na to mase pieniedzy...

    Tez nie rozumiem po co. Przeciez jak sam pisales tylko ten taras
    uszkodza. Lod tez z niego skuwaja? :)

    > Z wyjatkiem tego, ze ladnie wyglada... To ja zalet drewnianego nie widze.
    > Ja wyleje plyte na gruncie (na zwyklej budowlanej folii). Jesli nie wyjdzie
    > gladko, to zaciagne to klejem, nastepnie izolacja i kafle. Miala byc kostka
    > (podbudowe nawet zrobilem), ale dalem spok j. Potem byl pomysl z drewnianym, ale
    > kumple z pracy zrobili sobie i odpuscilem. Bedzie zwyczajnie.

    Kafle mi sie wogole nie widza - w lato albo zimne jak nie ma slonca
    albo parza. No i odpadaja co zime na mrozie i sliskie na deszczu :) To
    juz bym wolal na tej mojej betonowej plycie zrobic podsypke z piasku
    5-10cm, ubic i polozyc jakies ladne plyty tarasowe.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.