  • Data: 2009-04-26 19:24:41
    Temat: Re: Baterie słoneczne.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gt2bqd$jkt$1@news.onet.pl...

    > Już ci napisałem, budowanie takich cudów techniki to degradacja
    > krajobrazu,

    No niech bedzie, ale dla mnie nie jest. Po prostu nie razi mnie to i tyle,
    co tam takie wiatraki... Nie stoja przeciez na calym wybrzezu.

    > Dziwię sie że prawdziwi ekolodzy zgadzają sie na takie działania. Tak
    > naprawdę to ekologiczna jest tylko energia jądrowa.

    Ee, cos tam zawsze zostaje. Przechowywanie tego wcale nie jest takie latwe,
    tanie i proste.

    > to energia jest tak samo gratis jak telewizor ukradziony z sklepu.
    > Najpierw nas rabuje sie poprzez wysokie podatki a potem dopłaca sie do
    > taniej energii. Mam w dupie taką ekologię.

    Energia jest za darmo. Wiejacy wiatr ma swoja energie czy chcemy czy nie,
    swiecace slonce rowniez. Do tego nie dokladamy, a napisalem ze pozostaje
    kwestia jej pozyskania. Dzis nie tania, ale moze z czasem?

    > To ja sobie fundnę gratis brykę.

    A fundnij sobie. :-))

    Pozdro.. TK