  • Data: 2009-04-26 19:34:26
    Temat: Re: Baterie słoneczne.
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze i tak, stwierdzam tylko ze takie "farmy" jak dla mnie nie sa obrazem
    > katastrofy krajobrazu. Marek Dyjor ma inne zdanie i jego prawo, kwestia
    > gustu. Czy sie oplaca? Nie wiem, ale uwazam ze warto rozwazac i rozwijac
    > takie technologie. Energia w koncu jest gratis, kwestia jej pozyskania.

    Nie, nie warto, bo nie jest to ekonomicznie uzasadnione i ze szkodą dla
    środowiska. Dlaczego ze szkodą? Bo wiatraki nie biorą się znikąd i sa bardzo
    dorgie w stosunku do uzyskiwanych korzyści. Do tego maja wpływ na ptactwo,
    generuja hałas, o wyglądzie się nie wypowiadam.
    Ale jak ekofaszyści przepchnęli zapis, że pewien procent energii
    elektrycznej ma pochodzic z zasobów odnawialnych to sie wymysla taką głupotę
    by spełnić wymagania.