  • Data: 2009-04-26 19:13:55
    Temat: Re: Baterie słoneczne.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:49f44cb4$0$29397

    > Moze i tak, stwierdzam tylko ze takie "farmy" jak dla mnie nie sa
    > obrazem katastrofy krajobrazu. Marek Dyjor ma inne zdanie i jego
    > prawo, kwestia gustu.

    Już ci napisałem, budowanie takich cudów techniki to degradacja krajobrazu,
    inne efekty na razie są trudne do określenia, przebąkuje sie coś tam o
    ewentualnych efektach klimatycznych w skali mikro.

    Dziwię sie że prawdziwi ekolodzy zgadzają sie na takie działania. Tak
    naprawdę to ekologiczna jest tylko energia jądrowa.

    > Czy sie oplaca? Nie wiem, ale uwazam ze warto
    > rozwazac i rozwijac takie technologie. Energia w koncu jest gratis,
    > kwestia jej pozyskania.

    to energia jest tak samo gratis jak telewizor ukradziony z sklepu. Najpierw
    nas rabuje sie poprzez wysokie podatki a potem dopłaca sie do taniej
    energii. Mam w dupie taką ekologię.

    To ja sobie fundnę gratis brykę.