  • Data: 2012-11-22 12:40:31
    Temat: Re: Baterie słoneczne -wasze doświadczenie
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ja wiem, ze tak sie mowi. Nie ma ludzi do roboty. To tez prawda, nie ma
    >dobrych ludzi do roboty, reszta jednak z czegos zyje. I wcale nie musi byc

    Bo to bzdura ...

    Nie ma zbytnio chętnych do pracy za żenujące niskie wynagrodzenia , gdzie
    pracodawca ma wymagania takie wymagania jakby chciał zatrudnić jakiegoś
    wybitnego fachowca , tyle że chce mu płacić 1/10 tego ;)

    Ciężko znaleźć frajerów ...

    Oczywiście tacy się znajdują , bo są np. ludzie którzy skończyli pracę ,
    mieszkają w rodzicami i oni są skłonni pracować na grosze. Także rynek psują
    stażyści , bo wtedy pracodawca uczy się że może mieć pracownika za darmo ,
    więc po co później płacić ?

    Ludzie pracują na nędzne ochłapy nie z wyboru a z desperacji ...