eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBędą przemysłowe wiatraki koło twego domu, czyli generatory infradźwięków dużej mocy › Re: Będą przemysłowe wiatraki koło twego domu, czyli generatory infradźwięków dużej mocy
  • Data: 2023-12-02 02:37:00
    Temat: Re: Będą przemysłowe wiatraki koło twego domu, czyli generatory infradźwięków dużej mocy
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 1 December 2023 at 22:42:29 UTC+1, a a wrote:
> [...]
    Xa80m1WcQjKuLj9XSk,w800.jpg

    > Dzwoniłem do Borysa, do Jacka, do Kancelarii Premiera
    > bo chcę wiedzieć, kto wygra ten teleturniej wiatrakowy i
    > czy wiatraki staną mi za płotem i będę musiał wszystko sprzedać i uciekać przed
    infradźwiękami przenoszonymi gruntem na odległośc do 10 kilometrów

    https://ocdn.eu/omp3-images-transforms/1/Yadk9lBaHR0
    cHM6Ly9vY2RuLmV1L3B1bHNjbXMvTURBXy9jYWY0ZDNjMTlmMDQ5
    ZWI3OGNhMmUwMDYwZjc2MzU4MC5qcGeTlQMAzIXNDwDNCHCTBc0E
    2M0CNJUH2TIvcHVsc2Ntcy9NREFfLzI3NGMxZDY0NjcwODJjM2U2
    ZGZlOWQwOWY0YTZkZjZiLnBuZwDCAN4AAaEwBQ