eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBędą przemysłowe wiatraki koło twego domu, czyli generatory infradźwięków dużej mocy › Re: Będą przemysłowe wiatraki koło twego domu, czyli generatory infradźwięków dużej mocy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 3 Dec 2023 12:20:43 -0800 (PST)
    Subject: Re: Będą przemysłowe wiatraki koło twego domu, czyli generatory
    infradźwięków dużej mocy
    From: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 3 December 2023 at 19:44:17 UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:

    > Promieniowania radioaktywnego tez nie zobaczysz. W kwestii wytwarzania przez
    wiatraki i szkodliwości infradźwiękowy grupowy geniusz ma rację. Wiatraki wytwarzaja
    infradźwięki i sa one szkodliwe. Masz blisko wiatrak i juz widać jego niekorzystny
    wpływ na ciebie. Zawziałes się na fliperow i twoja agresja robi się coraz większa.
    Idź do psychiatry bo wyglada na to ze juz masz zaburzenia obsesyjno kompulsywne. Leki
    nie pomogą dokad się nie wyprowadzisz tam gdzie nie ma wiatrakow.

    Jeżeli rzeczywiście mieszka w pobliżu wiatraka przemysłowego to mu pomogę na
    spokojnie.

    Jestem w kontakcie z posłanką Hennig i ministrem Jackiem Ozdobą

    Gdyby mieszkał w UK to by dostał 100.000 funtów odszkodowania na przeprowadzenie się,
    bo dom stracił na wartości
    i nie wolno w nim spać, gdy infradźwięki są wykrywalne

    Smartfon nie ma superczułego akcelerometru, ale warto pomierzyć samodzielnie

    Przymocować smartfona do elementu betonoego, stalowego, tkwiącego głęboko ziemi
    (może to byc słupek metalowy)
    i przymocować do niego smartfona tak, aby drgania były przenoszone na akcelerometr

    Można w piwnicy, bo na polu dzisiaj śnieg
    włączyć aplikację FFT (mam zainstalowaną na telefonie i działa doskonale)

    Jaka czułość akcelerometru w konkretnym modelu smartfona, to może sam sprawdzić,
    stukając w mur, słupek

    Nocą szumy i halasy środowiskowe będą wyłączone
    i zobaczy, czy pojawiają sie wibracje w paśmie do 20 Hz

    Kto jest wytrenowany przez lata, wykrywa infradźwięki czaszką albo jako wibracje
    błony bębenkowej

    Doskonałym generatorem infradźwiekowych wibracji w gruncie jest samochód z silnikiem
    Diesla, czym cięższy tym lepszy

    Staiamy go blisko z włączonym silnikiem na wolnych obrotach i patrzymy, czy aplikacja
    FFT wykrywa wibracje infradźwiękowe, a nie hałas w powietrzu.

    Ja wykrywałem osobowy samochód z pracującym silnikiem Diesla z odległości 100 metrów
    (na wolnych obrotach, bo wtedy jest dopasowanie rezonansowe przenoszenia energii
    wibracji silnika do gruntu)