  • Data: 2022-07-21 22:15:41
    Temat: Re: Będzie izolacja, będą lampy.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 21 lipca 2022 o 20:49:18 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Póki żyjesz na pomnik nie licz
    Jak zniknie internet ze swoimi zasobami to tak. Ale oprócz tego jeden egzemplarz
    mojej książki jest w bibliotece USA. Kopie dwóch filmów w których robię za statyste
    też są zarchiwizowane. W polskim urzędzie patentowym w dwóch biuletynach występuje z
    imienia i nazwiska. Byłem nieśmiertelny jak miałem 30 lat. A ty co osiągnąłeś?