  • Data: 2010-01-31 11:31:51
    Temat: Re: Będzie kanalizacja!
    Od: Dąbrowski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hjrut7$cr1$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Szczęście w nieszczęściu u nas bo na odcinku kilometra nie ma asfaltu
    > tylko droga żwirowa.
    > Asfaltu drogowcy nie chca położyć pomimo wielu petycji znaczących w
    > mieście osobistości które tu mieszkają. Drogowcy o asfalcie nie chcą
    > słyszeć dopiero jak zrobi się kanalizę.
    > W sumie racja.

    U mnie niestety zrobili na odwrót. Najpierw położyli asfalt i zrobili
    chodniki (wybory się zbliżały więc trzeba było zrobić to co będzie widać) a
    teraz czekamy aż minie okres gwarancji na te chodniki żeby kanalizację
    zrobić. Taką odpowiedź dostałem na zapytanie dlaczego kanalizacja nie jest
    robiona skoro jest już projekt i są pieniądze. :-(