    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 11 Apr 2017 13:00:11 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Biała farba do drewna
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 21:06:41 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Z bialymi z tego co czytalem swego czasu (szukajac roznych informacji o
    > olejowaniu drewna na schody) to jest ogolnie klopot.

    Racje masz. Dzisiaj trochę wzorników bejc, lakierobejc, itp przejrzałem i z białymi
    marnie
    > I sporo zalezy jakie to drewno :)
    Akurat mam różne. Sporo sosny ale i elementy dębowe zastosowałem
    >Jedno sie "bieli" lepiej inne gorzej.
    Dzisiaj właśnie próbę bejcy rustykalnej białej na sośnie robiłem. Jutro zobaczę czy
    kobita zaakceptuje
    Co do drewna to taka ciekawostka mam jeszcze trochę dech zrobionych podobno z
    falochronów czy czegoś takiego
    Ze 30 lat temu potężny transport bali wujek załatwił. Jego brat w Urzędzie Morskim
    pracował i pamiętam że coś gadali że to bale które ileś tam lat w morzu leżały.
    Szczegółów nie pamiętam
    Wujek to wtedy pociął na deski, ładnie poukładał w stodole i wg potrzeb używał,
    Trochę tego zostało i kilka lat temu w spadku po wuju i babci odziedziczyłem je.
    Wyglądają bardzo zdrowo, aż się wierzyć nie chce że ponad 30 lat w tej stodole
    leżały. A ile lat wcześniej w wodzie to nikt pewnie już nie wie
    Super strukturę mają jak się je heblarką potraktuje