    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bieda-GWC z baniaka CWU
    Date: Tue, 22 Nov 2016 20:50:12 +0100

    W dniu 2016-11-22 o 10:50, Lisciasty pisze:

    > Czyli to głównie chodzi o ten kabelek? Czy silnik lepiej
    > pracuje taki obrócony?

    > Nieno skoro hydrauliki schrzanili to trzeba poprawić. Poprawiam
    > po partaczach murarzach, ociepleniowcach, tynkarzach i całej inszej
    > hołocie, to i mogę tutaj też poprawić. Tylko do tej pory miałem
    > moich hydraulików za wzorową ekipę, bo niczego (w moim pojęciu)
    > nie spieprzyli ;)
    1. Widzę trójniki, nyple i redukcje ocynk w instalacji miedzianej, nie
    jest to poważny błąd ale
    nie powinno się tak robić, tworzy się ogniwo elektrochemiczne, słabe
    bo woda
    w co się zmiękcza ale zawsze.
    2. Do zaworu bezpieczeństwa nie wolno na wyjściu wkręcać rury
    szczególnie o mniejszej średnicy i z kolanami, jeżeli już to plastik o
    dużo większej średnicy wkręcony tak aby ciśnienie mogło go wyrzucić,
    a u Ciebie widzę wkręcone na stałe i za małą średnicę.

    --
    Pozdr

    Janusz_K