    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bieda-GWC z baniaka CWU
    Date: Tue, 22 Nov 2016 23:36:32 +0100

    W dniu 2016-11-22 o 21:11, Lisciasty pisze:

    > Hm hydrauliki nic nie gadali jak pytałem czy nie trzeba aby wszystkiego
    > z miedzi, czy to jest wielka buba? Co się może stać?
    Korozja, wszystko zaley od wody, jak często będziesz ją uzupełniał bo
    świerza woda psuje instalację, możesz kupić dodatek do instalacji do
    mieszanych układów, on zmniejsza elektrolizę czyli w tym wypadku
    korozję. Normalnie do CO daje się czarne elementy czyli z gołego staliwa
    ale trzeba je od zewn malować aby nie korodowały.

    > Wkręcili tak, żeby w razie czego woda leciała na dół, a nie tryskała...
    > Czy trzeba to wywalić? Generalnie jakiś dramatów się nie spodziewam
    > w podłogówce o temperaturze od 10 do 30 st. C, choć pewnie różnie może być.
    W przypoadku podłogówki faktycznie dramatu nie ma, tyle że cię na ten
    kawałekrury więcej kosztował, bo to normalnie się robi z pcv klejonego.
    Ale przy CWU już óznie może być, np woda ci się zagotuje i wtedy zawór
    musi puścić na ful przepływ który NIE może być tłumiony i stąd są
    obostrzenia.

    --
    Pozdr

    Janusz_K