  • Data: 2016-11-23 15:00:01
    Temat: Re: Bieda-GWC z baniaka CWU
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 listopada 2016 14:51:19 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Też znam takich, co nawet w siarczyste mrozy
    > latają w slipkach. ;P Ale to się nie dzieje
    > w odniesieniu do domu z podłogówką i...
    > rekuperacją. ;)

    To nie chodzi o ogrzewanie i podłogówkę, tylko że teoretycznie może się zdarzyć,
    że na dworze temperatura powietrza skoczy powyżej np. +20 a w chacie
    masz tryb podtrzymania temperatury i +15 bo wszyscy na nartach.
    Wtedy włącza się bajpas i cieplejsze powietrze włazi do chałupy.

    > Jaki to producent/model rekuperatora?

    Thesslagreen airpack400

    > Wg mnie, nie.
    >
    > Za mało jest takich "problematycznych" dni,
    > system działa bardzo krótko, już zapłaciłeś
    > za jeden system przeciwzamrożeniowy
    > -- inwestowanie w kolejny się nie zwróci.

    No też mam takie przemyślenia, ale jeszcze liczę na palcach ;)

    L.