  • Data: 2016-11-23 16:19:36
    Temat: Re: Bieda-GWC z baniaka CWU
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 listopada 2016 15:59:06 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Ale to są wyjątki od reguły i działa
    > to i tak pewnie na programie letnim.

    No taa, ale skoro to tylko kilka linijek kodu to dodali i do zimowego.
    W każdym razie tak to wygląda na sterowniku.

    > Na bogato. :P Ja nie zamierzam zapłacić za rekuperator
    > więcej jak 5 tys. zł. Ciekawe czy się uda. ;P

    Może być słabo. Ja się patrzyłem na inne ale jakoś tak
    do góry poszło to wszystko, np. Brink swego czasu kosztował
    poniżej 5 tysi a teraz wołają za niego 7...

    > Jak coś, to mogę Ci pożyczyć. Palców. ;)

    Będę wołał jak mi braknie ;)

    L.