  • Data: 2016-11-23 18:15:57
    Temat: Re: Bieda-GWC z baniaka CWU
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 listopada 2016 18:08:52 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Jeszcze nie mam, za to mam nadzieję, że będzie
    > ją można skonfigurować jak zostanie użyta.

    Wyczytałem, że ma 2 biegi pracy. U mnie jest płynny PWM.
    Czy te 2 biegi to bardzo źle czy może niekoniecznie
    to nie wiem.

    > To konieczne?

    Bez presostatu stopień zabrudzenia filtra określany jest
    przez datę jego zamontowania i czas, który upłynął.
    Jak dla mnie porażka. W airpacku też takie coś jest,
    u mnie na szczęście były presostaty w standardzie.

    > Widzę jeszcze, że jest trochę głośniejszy (niby 1dB).
    > Na ciszy najbardziej mi zależy.

    A gdzie toto będzie wisieć? Moje jak się kręci na full
    to słychać tylko na korytarzu za drzwiami kotłowni.
    Mówię o hałasie na zewnątrz budy. Przy anemostatach
    kompletnie nic nie słychać.

    Aha no i 3 biegi wentylatorów, bez płynnej regulacji.
    Znowu nie wiem czy to źle, czy obojętne. Musisz ocenić.

    L.