  • Data: 2016-11-23 18:33:31
    Temat: Re: Bieda-GWC z baniaka CWU
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Nov 2016 09:20:53 -0800 (PST), Lisciasty napisał(a):

    > Bo ja wiem? Wiosną może być fajniej otworzyć okna, zapach świeżego
    > powietrza pewnie jest dużo wyraźniejszy. Chyba, wyjdzie w praniu.
    > A co do kominka to też mam, nie wiem co on ma do zastanawiania się
    > nad WM? ;)

    Kominek pochłania ogromne ilości powietrza, które niepotrzebnie ogrzewasz,
    by zaraz wyleciały kominem (jakieś 100m3+ na godzinę). Do tego rozwala Ci
    to cały bilans WM. Dlatego niektóre kominki są specjalnie przystosowane do
    WM, te z zamkniętą komorą spalania i możliwością doprowadzenia powietrza z
    zewnątrz (rurę masz, ale wkładem się nie chwaliłeś). Ta opcja w reku pewnie
    jest dla mistrzów co o tym nie pomyśleli albo co koniecznie muszą mieć
    otwarte palenisko.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl