  • Data: 2016-11-23 22:18:44
    Temat: Re: Bieda-GWC z baniaka CWU
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Nov 2016 12:19:14 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Kiełbachy na kiju się nie da;))

    E tam, na upartego się da. Choć od tego jest ognisko.

    > Nie rozumie idei fixow- w domu oszczędności żadne a funkcjonalność zerowa

    Okna duże, okna nietypowe (są granice, w których da się zrobić otwierane
    okucia), okna których i tak nigdy nie otworzysz co wiesz już z góry (np.
    okna w pomieszczeniu z dużym oknem tarasowym). Trochę się tego uzbiera w
    domu z dużą ilością przeszkleń.

    Plus kwestia estetyki (smuklejsze ramy), kosztów (średniej wielkości fixy
    są tańsze) i proporcji powierzchni szyby do powierzchni okna (szklenie w
    ramie daje większą szybę niż szklenie w skrzydle).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl