eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domBiedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23. › Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.
  • Data: 2010-12-24 07:52:58
    Temat: Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 23 Dec 2010 17:34:45 +0100, na pl.rec.dom, Przesmiewca napisał(a):

    > Nie rozmawiamy o srodowisku wilgotnym, tylko zimnym.
    > Nie rozmawiamy tez o skrajnosciach, a ciagłe (caly rok) przebywanie
    > w duzej wilgotnosci to wlasnie skrajnosc. Nikogo nie namawiam na chodzenie
    > zima w rozpietej kurtce, ale tez wychowywanie ludzi w nadmiernej cieplocie rowniez
    > im szkodzi.

    To zalezy o jakich miejscach chcesz rozmawiac, poludniowa Alaska zima jest
    bardzo wilgotna, zimna i wietrzna. Wiosna, latem i jesienia jest ciepla ale
    wietrzna (tylko miejsca blisko oceanu) ale tez wilgotna, z tymze deszcze
    nie padaja tam ciagle, a kilka razy dziennie po 20 min, mysle ze taki jest
    klimat Wielkiej Brytani w ktorej niestety nie bylem.
    Nie wiem co to znaczy dla Ciebie srodowisko zimne, Arktyka, Spitsbergen,
    Falklandy, Ziemia Ognista, Islandia, Lofoty?