  • Data: 2011-05-09 19:23:37
    Temat: Re: Bin Laden i jego rezydencja :-)
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    news:iq8s0b$sah$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości

    > Ale zauwazyles, ze pojedyncze zdjecia (na ktorych niewiele widac) z Egiptu
    > nie stanowia przecietnego obrazka z Maroka badz Syrii?

    No to zasyp nas tymi perłami obecnego budownictwa z Maroka i Syrii. Dawaj,
    chętnie pooglądam!

    Może to jakaś skaza, ale ja tam wolę nasze budownictwo i naszą architekturę.
    Dziwi mnie, że takt łatwo przychodzi nam zachwycanie się cudzym a nie
    dostrzeganie tego co sami budujemy. Sam żadnych kompleksów w tej mierze nie
    powinniśmy mieć. Powiem więcej, uważam że przeciętnie jesteśmy sporo do
    przodu do takich krajów jak wspomniane przez Ciebie Maroko. W obecnym
    budownictwie nie ma tam nic ciekawego.