eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBlachodachówka - polska czy skandynawska - jaką kupić?Re: Blachodachówka - polska czy skandynawska - jaką kupić?
  • Data: 2009-11-18 18:53:59
    Temat: Re: Blachodachówka - polska czy skandynawska - jaką kupić?
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik dan_ynx_ napisał:
    > Witam. Pobudowałem rok temu dom jednorodzinny. Nakryłem dach papą na
    > czas zimy. Najbliższą też przezimuje w ten sposób. Na wiosnę chciałbym
    > zadaszyć dom blachodachówką.
    A dlaczego nie dachówką ?
    U mnie różnica między dachem z dobrej blachy (cały dach, obróbki itp) a
    tanią ceramiką Monza plus z Robena wynosiła 1700 zł. Dekarze wzięli
    dodatkowo 3 kzł za ułożenie. A i więźbę miałem projektowaną pod
    dachówkę, nie odchudzałem jej więc nie wiem czy tu byłaby również
    różnica w cenie.

    > Pozdrawiam serdecznie

    Ze słyszenia ludzie chwalą Planję, Ruukki, czy TK, ale chyba też ważne
    kto tą blachę i na czym wygina, oraz oczywiście jak obrabiają ją dekarze.

    pozdrawiam
    rafał