  • Data: 2010-08-27 10:59:45
    Temat: Re: Blachodachówkapo gradobiciu- fotki
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vh3d0xcr1cvm6g@linux-rj.dom...
    Dnia 26-08-2010 o 11:04:52 Kris <k...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > http://picasaweb.google.com/krzysztof123/DachPoGrado
    biciu?authkey=Gv1sRgCOftq6-IxIiF8AE&feat=directlink
    > Publikuje kilka fotek dachu krytego blachodachówką.
    > Sytuacja po kilkuminutowym gradobiciu- grad wielkosci jajek
    >No cóż mozna im tylko współczuć, ja mam dachówkę cementową, myślę że
    >wytrzymałaby taki grad :)

    Cementowe te "poniemieckie" jak i nowe(konkretnie jeden budynek z Braasem
    wytrzymały.
    Uległu blachodachówki i eternit.
    Nie wiem jak z ceramicznymi dachówkami- na teraz nic złego nie widac ale
    mogly byc jakies mikropekniecia które ujawnia sie po latach.

    --
    Pozdr
    JanuszK