  • Data: 2013-08-23 15:05:18
    Temat: Re: Bociany odleciały
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan SJS napisał:

    > Dobrze, dobrze
    > 1. miejsce zlotu prze odlotem?
    > 2. termin ustalany z dokładnością do +- 2 dni
    > 3. ustalenie przywództwa?

    Taki zlot, to się fachowo sejmik nazywa. Więc wybierają spośród siebie
    marszałka. Znajoma, co w czymś takim robi, spojrzała kiedyś na swojego
    iPada i oznajmiła, że musi lecieć. Może też to jakoś podobnie mają tam
    zorganizowane?

    Jarek (teraz dla odmiany przestrzegają, żeby do Egiptu nie lecieć)

    --
    Już się szronem pokryły szuwary,
    Tylko patrzeć a śnieg spadnie z nieba.