  • Data: 2009-04-30 20:55:51
    Temat: Re: Boisko przydomowe
    Od: "Grzegorz W." <g...@w...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Boombastic pisze:

    > Jak chcesz cenną radę to najpierw sprawdź w miejscowym planie
    > zagospodarowania czy mozesz wybudowac takie boisko, bo cos mi sie
    > wydaje, że mogą być spore kłopoty z powierzchnią biologicznie czynną.

    Bardzo Ci dziękuję za troskę, dodam jeszcze że biorę też pod uwagę
    alergię na drobinki gumy i możliwość skręcenia nogi w kostce a także
    wpływ zwiększonego promieniowania kosmicznego. Jeżeli Twój ekspercki
    umysł podpowiada Ci jeszcze inne cenne rady nie związane z treścią
    pytania to podziel się nimi z kimś innym.
    grześ w.