  • Data: 2009-05-01 13:57:44
    Temat: Re: Boisko przydomowe
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to jedna z firm >mln, generalnie większość firm warszawskich i poza mam
    > przepytanych, problem w tym że materiał kosztuje 30-50zł za m2 a wykonawca
    > chce za robotę 100-150zł za m2, robota jest praktycznie ręczna, niewiele
    > się zużywa materiałów i nie mam pojęcia dlaczego dniówka musi wynieść
    > 2-3tys na twarz?

    Znajomy ma boisko zrobione z betonu, wybrał nieco ziemi, wsypal do srodka
    kamienie plus piach (zageszczczajac takim mechanicznym skoczkiem ze stopą,
    nie pamietam jak sie to nazywa), obrzeża zrobił z starych dużych krawężników
    (rozbierali cos w okolicznym miescie i dostal to jako gruz) takich po hmm np
    z 60kg jeden, a srodek wylał z betonu z jakims dodatkiem jak pod tarasy (nie
    pamietam co). Ma tam wyprowadzony mały spadek, z jednej strony odwodnienie
    liniowe, a całość pomalował jakąs farbą drogową (podobnie jak garaż
    posadzke) - niby nieprawidłowo bo niektórym drogowe na betonie sie łuszczą
    (przynajmniej takie opinie widziałem) ale jemu jak narazie sie trzyma. W
    kazdym razie tą drogową dostał tanio, dużo (mogł położyc grubiej) no i mogła
    być stosowana na zewnątrz.

    Aha boisko ma ze dwa lata, ja nie wiem czy to jest dobrze wykonane ale
    narazie sie mu trzyma i nic nie pęka. Parametrów betonu, grubości betonu i
    jego podbudowy nie znam - jak trzeba to dopytam. Robił to jeden dzień, nie
    wiem w ile osób, z koparką, beton przyjechał z betoniarni (bez pompy, wylali
    z beki i rozgarneli)

    Moze ten sposob ? Znajdziesz tanszych wykonawcow nawet jak nie chcesz robic
    sam bo robota jest duzo bardziej "strawna" dla nawet prostych ekip
    budowlanych.

    Pozdrawiam

    Kane